Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM on Microsoftin asiakkuudenhallintaratkaisu (CRM), joka tukee myynnin tuottavuutta ja markkinoinnin tehokkuutta yhteisöanalyyseilla, liiketoimintatiedoilla ja kampanjahallinnalla. Ratkaisun voi ottaa käyttöön pilvipalveluna, paikallisesti tai niiden yhdistelmänä.

Microsoft Dynamics CRM

Myy tehokkaasti ja paremmin

Asiakkaillasi on paremmat tiedot kuin koskaan, ja ostopäätökset tehdään usein jo ennen kuin voit edes vaikuttaa niihin. Myyntitiimin on sopeuduttava uudenlaiseen asiakaskokemukseen luomalla entistä syvempiä asiakassuhteita ja räätälöimällä jokainen vuorovaikutus asiakaskohtaisesti.

Microsoft Dynamics CRM voi auttaa uudistamaan yrityksesi myyntiä uuden asiakaskokemuksen tueksi. Myyjäsi voivat keskittyä, onnistua ja myydä enemmän.

Myyntiominaisuudet

  • Liikkuva työ
  • Asiakkuuksien hallinta
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen
  • Myynnin yhteistyö
  • Myyntianalyysit

Asiakaspalvelua kaikkialla

Yhteisöpalvelut ja mobiilikäyttö ovat muuttaneet asiakkaiden palveluodotuksia. Asiakkaat odottavat korkealaatuista ja henkilökohtaista palvelua omilla ehdoillaan verkossa, somessa ja mobiililaitteilla.

Microsoft Dynamics CRM:n avulla voit luoda kestäviä asiakassuhteita tarjoamalla hyödyllistä ja räätälöityä palvelua ajasta ja kanavasta riippumatta. Anna edustajillesi kaikki tarvittavat työkalut upean asiakaspalvelun toimittamiseen.

Asiakaspalveluominaisuuksia

  • Monikanavainen palvelu
  • Unified Service Desk
  • Palvelupyyntöjen hallinta
  • Tietopankki (YKK)
  • Some-asiakaspalvelu

Markkinoi fiksummin

Markkinointi muuttuu nopeammin kuin koskaan ennen. Markkinoinnilla on entistä suurempi rooli asiakaskokemuksessa, ja asiakkaaseen on oltava yhteydessä uusin tavoin ja uusien kanavien kautta. Heille on tarjottava hienoja kokemuksia, ja samalla markkinointi-investointien tuloksia on voitava seurata.

Microsoft Dynamics Marketing auttaa hyödyntämään yrityksesi markkinoinnin koko potentiaalin. Kampanjoiden suunnittelu, toteutus ja mittaaminen onnistuvat helposti alusta loppuun. Voit herättää markkinointivisiosi eloon: kohtaa asiakkaat eri kanavien kautta, luo myyntiputki ja esittele markkinointisi vaikutusta.

Markkinointiominaisuuksia

  • Kampanjahallinta
  • Liidien hallinta
  • Markkinointiresurssien hallinta
  • Some-markkinointi
  • Markkinoinnin analysointi

Yhteisöpalveluja kaikille

Nykypäivän yhteisöllisessä mobiilimaailmassa yritysten on oltava nopealiikkeisempiä ja jaettava tietoja laajemmin kuin koskaan. Asiakkaisiin on oltava yhteydessä heidän ehdoillaan – mikä yhä enemmän tarkoittaa sosiaalista mediaa.

Microsoft Dynamics CRM auttaa myynti-, palvelu- ja markkinointitiimejä tarjoamaan upeita asiakaskokemuksia yhteisöpalvelutyökaluilla, jotka on rakennettu suoraan osaksi Microsoft Dynamics CRM:ää.

Yhteisöllisen CRM:n ominaisuuksia

  • Microsoft Social Engagement
  • Yammer
  • Some-asiakaspalvelu