Katso tallenne

Luo lisäarvoa asiakkaille elämyksellisillä ostokokemuksilla

Maksuton webinaari ti 6.3. klo 9.00

Erinomainen asiakas- ja ostokokemus syntyy kovasta tahdosta ja pienistä teoista. Elämyksellinen ostokokemus kumpuaa tyytyväisistä työntekijöistä. Mutta miten menetellä, kun erilaiset asiakkaat haluavat ostaa eri tavoilla ja myyntiprosessin tulisi palvella jokaista asiakasta ja tarjota kullekin yksilölle paras ostokokemus? Entä miten alustateknologia tukee aidosti näitä muuttuvia tarpeita?

Maaliskuun webinaarissamme keskustelemme, kuinka parhaita ostokokemuksia kehitetään ja johdetaan asiakasymmärrystä ja alustateknologiaa kuten Dynamics 365:tä hyödyntämällä, kun vieraiksemme saapuvat alan kovat asiantuntijat Jutta Tikkanen, asiakaskokemusjohtaja, Pihlajalinna sekä Belinda Gerdt, Senior Manager, Microsoft Business Solutions. Tätä keskustelua ei kannata jättää väliin!

Webinaarissa vastaamme muun muassa seuraaviin päivän polttaviin kysymyksiin:

  • Jokainen ostaja on erilainen – Kuinka asiakas- ja ostokokemus määritellään muuttuviin tarpeisiin?
  • Miten voimme tarjota ostajille palveluita, joita hän ei tiennyt tarvitsevansa ja pyrkiä varmistamaan Wow-elämys?
  • Miten järjestelmät saadaan tukemaan asiakas- ja ostokokemuksen kehittämistä ja johtamista?

Asiantuntijat

Jutta Tikkanen, Asiakaskokemusjohtaja, Pihlajalinna

Belinda Gerdt, Senior Manager, Microsoft Business Solutions

Mika Koso, Head of CRM, Cloudriven Oy