Luo lisäarvoa asiakkaille elämyksellisillä ostokokemuksilla

Maksuton webinaari ti 6.3. klo 9.00

Erinomainen asiakas- ja ostokokemus syntyy kovasta tahdosta ja pienistä teoista. Elämyksellinen ostokokemus kumpuaa tyytyväisistä työntekijöistä. Mutta miten menetellä, kun erilaiset asiakkaat haluavat ostaa eri tavoilla ja myyntiprosessin tulisi palvella jokaista asiakasta ja tarjota kullekin yksilölle paras ostokokemus? Entä miten alustateknologia tukee aidosti näitä muuttuvia tarpeita?

Maaliskuun webinaarissamme keskustelemme, kuinka parhaita ostokokemuksia kehitetään ja johdetaan asiakasymmärrystä ja alustateknologiaa kuten Dynamics 365:tä hyödyntämällä, kun vieraiksemme saapuvat alan kovat asiantuntijat Jutta Tikkanen, asiakaskokemusjohtaja, Pihlajalinna sekä Belinda Gerdt, Senior Manager, Microsoft Business Solutions. Tätä keskustelua ei kannata jättää väliin!

Webinaarissa vastaamme muun muassa seuraaviin päivän polttaviin kysymyksiin:

  • Jokainen ostaja on erilainen – kuinka ostokokemus määritellään muuttuviin tarpeisiin?
  • Miten voimme tarjota ostajille palveluita, joita hän ei tiennyt tarvitsevansa ja pyrkiä varmistamaan Wow-elämys?
  • Hostmanship – miten palvelemme asiakasta ja kuinka mahdollistamme pienellä teoilla tyytyväisen asiakkaan?
  • Miten järjestelmät saadaan tukemaan ostokokemuksen kehittämistä ja johtamista?

Ilmoittaudu mukaan!

Webinaari kestää noin 45 minuuttia.

Eikö ajankohta sovi sinulle? Ilmoittaudu silti mukaan, lähetämme webinaaritallenteen kaikille ilmoittautuneille.

Asiantuntijat

Jutta Tikkanen, Asiakaskokemusjohtaja, Pihlajalinna

Belinda Gerdt, Senior Manager, Microsoft Business Solutions

Mika Koso, Head of CRM, Cloudriven Oy