Maksuton webinaari ti 5.6. klo 9.00

Palkitsemismallit tälle vuosituhannelle

Kiitos osallistujille! Lataa webinaarin jälkitallenne täyttämällä alla oleva lomake

Mitä?

Tässä webinaarissa tarjoamme käytännön vinkkejä henkilöstön palkitsemismallien kehittämiseen. Palkitsemismallit vaikuttavat työsuoritteisiin, työkulttuuriin ja käytännön lähiesimiestyöhön. Kasvavan talouden oloissa palkitsemismalli on yksi keskeisimpiä vipuja osaajien houkuttelussa ja pitämisessä. Siitä huolimatta palkitsemisessa koetaan olevan epäkohtia..

  • Organisaatiot eivät ymmärrä yksilöllisten tarpeiden tunnistamisen vaikutusta ja merkitystä.
  • Palkitsemismallit ovat epäoikeudenmukaisia
  • 91%  vastaajayrityksistä noudattaa edelleen varsin perinteistä mallia, jossa palkkaa arvioidaan kerran vuodessa, tai jopa harvemmin.
  • Vain 21% vastanneista yrityksistä suosittelisi omaa malliaan muille.

Yrityspäättäjät ja HR-johto tunnistavat olemassa olevan haasteen:

  • 37% vastaajista pitää palkitsemista erittäin tärkeänä, mutta vain 9% indikoi organisaationsa omaan valmiuksia palkitsemisen käytäntöjen päivittämiseen tälle vuosituhannelle.
    Lähde: Deloitte Human Capital Trends 2018

Kenelle?

Suosittelemme webinaaria yritysten HR- ja liiketoiminnan päättäjille, joita mietittyttää kiristyvä kilpailu osaajista tai osaajien työn tuottavuus.

Tässä webinaarissa annamme sinulle 10 konkreettista vinkkiä esimerkkeineen, joiden avulla voit päivittää palkitsemismallit tälle vuosituhannelle!

Vinkeissä käsittelemme muun muassa seuraavia kysymyksiä:

  • Mistä kannattaa palkita?
  • Miten palkitsemisen vaikutus työn tuloksiin maksimoidaan?
  • Kuinka huomioidaan yksilökohtaiset erot intresseissä?
  • Kuinka usein kannattaa palkita?
  • Miten kannattaa palkita?
  • Miten palkitseminen liittyy lähiesimiestyöhön?

Asiantuntijana tässä webinaarissa:

Jukka Koskenkanto, Pelillistämisguru, CEO, Cloudriven Oy

Pelillistämisen Grand Master. Jukka on vienyt läpi monta pelillistämiseen liittyvää projektia, jotka ovat kohentaneet työntekijöiden motivaatiota, parantaneet asiakaskokemusta ja sitä kautta myös tuoneet euroja taloon. Esimerkkinä Fonectan 020202 Pojopörssi, joka palkittiin vuoden 2015 henkilöstötekona.