10 vinkkiä modernin B2B-myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön:

Miten kohtaat asiakkaasi?

Asiakaskokemukseen vahvasti panostavissa B2B-yrityksissäB2B-myynnin
markkinointia ja myyntiä ei katsota enää kahtena erillisenä
toimintona. Useassa organisaatiossa käytännön haasteena on silti
edelleen myynnin ja markkinoinnin yhteisten tavoitteiden määrittely
sekä aito yhdessä tekeminen tulosten saavuttamiseksi.

Oppaaseen on koottu 10 vinkkiä, kuinka modernia
B2B-myyntiä ja markkinointia voidaan kehittää perinteisten
organisaatiorakenteiden sijaan asiakaslähtöisesti. Näkökulmat
pureutuvat etenkin:

johtamiskäytäntöihin
teknologian hyödyntämiseen
inbound-markkinoinnin ja social selling -käytäntöihin

Tämän oppaan tavoitteena on auttaa myynti- ja markkinointijohtoa
omien kehityskohteidensa tunnistamisessa yhtenäisen tiimin
rakentamiseksi. Oppaan lisäksi me Cloudrivenillä autamme mielellään kaikkien
esitettyjen teemojen ympärillä.

Lunasta ilmainen kopiosi oppaasta täyttämällä vieressä oleva lomake

Lataa ilmainen opas