BLOGI

sisäinen viestintä

Sisäisen viestinnän muutos

/
Perinteisiä kanavia sisäiseen viestintään on yleensä kolme: tiedotustilaisuudet, sähköposti ja intranet. Ovatko nämä kuitenkaan enää kurantteja tapoja viestiä?
Planner

Planner - unelmien pelikenttä sisällöntuotannon hallintaan

/
Pohdin oikeaa tapaa aikatauluttaa ja määrittää tehtäviä kollegoiden kesken. Uskon, että löysin Planner -työkalusta unelmien pelikentän. Vai löysinkö?
PowerApps

Autokuumeinen turhautuu ja PowerApps kiehuu

/
Tarina autokaupasta ja turhautumisesta. Selvä liidi eli asiakas, joka haluaa ostaa jotain, mitä myyjällä on myytävänä. Yhteydenottoa ei kuitenkaan näy. Miten teknologia voi auttaa tilanteessa? Lue artikkeli
M365

"Älä tallenna sitä OneDriveen!" - Dokumentit julki!

/
Lähtökohtaisesti mikään dokumentti mitä työssäni työstän, ei ole minun, vaan kuuluu jollekin tiimille, projektille, asiakkaalle, funktiolle tai prosessille.

Kannen alla - Syvällä asiakaskokemuksessa

/
Tutustuimme Cloudrivenin Happit-teamin kanssa yhtenä toukokuun hellepäivänä työn tekemiseen poikkeavassa ympäristössä. Lue seitsemän vinkkiä paremman asiakaskokemuksen tuottamiseen.
markkinoinnin

Markkinoinnin automaation mittaaminen - Ländäreitä ja brändäreitä

/
Monikanavaisen markkinoinnin automaation yksi tärkein komponentti on laskeutumissivustot. Paljonko sitten sivustolla tulisi olla kävijöitä, jotta varmistamme tarpeellisen määrän liidejä? Varsinainen pulla onkin miettiä markkinoinnin mittarit liiketoimintatavoitteista johdettuna.