Lataa tallenne

Mitä?

Kuinka mullistaa asiakaskokemus ClickDimensions markkinointiautomaatiota ja Dynamics 365 for Salesia hyödyntämällä? Webinaarissa kuullaan ClickDimensionsin näkemyksiä asiakaskokemuksen kehittämisestä ja keskustellaan Cursor Oy:n kokemuksista markkinointiautomaation hyödyntämisessä.

Webinaarissa asiantuntijoina ClickDimensionsin Sales Director EMEA Kristie Michelle Franco, Cursor Oy:n Product owner, web services Erika Vanhala ja Cloudrivenin Partner Kai Grass.

Huom! Webinaari käydään osittain Englanniksi.

Miksi?

Asiakaskokemus on usein yrityksen merkittävin kilpailuetu, jonka tärkeys on nykypäivänä vahvistunut  entisestään. Asiakaskokemuksen olennaisin tekijä on ihmiset. Jotta ihmiset onnistuvat, tarvitsevat he avukseen sopivat työvälineet. Moderni myynti ja markkinointi tarvitsevat työkaluja, jotka vastaavat nopeaan muutokseen. Näiden työkalujen yhteensopivuus on olennaista tehokkaalle toiminnalle.

Tämän webinaarin katsottuasi tulet saamaan ajatuksia sekä oppeja asiakaskokemuksen kehittämiseen moderneilla työvälineillä.

Kenelle?

Webinaari on suunnattu kaikille myynnin ja markkinoinnin päättäjille, digitalisaatiosta vastaaville, sekä kaikille asiasta kiinnostuneille. Heille, jotka pohtivat kuinka ottaa markkinointiautomaatiosta ja asiakkuudenhallinnasta kaikki hyöty irti ja vaikuttaa sillä tuntuvasti asiakaskokemukseen.

agenda:

  • Asiakaskokemuksen (CX) määrittely
  • Miksi se on tärkeää
  • Yrityksesi muistijälki
  • Tietoisuuden herättäminen
  • Sosiaalinen sitouttaminen
  • Integroituminen Dynamics 365 for Sales (ent. CRM) kanssa
  • Cloudriven asiakastarina: Cursor Oy:n kokemukset markkinointiautomaatiosta

Asiantuntijoina tässä webinaarissa:

Kristie Michelle Franco

Sales Director, EMEA, Clickdimensions

erika vanhala

product owner, web services, cursor oy

kai grass

head of marketing automation, cloudriven

Lue myös aiheeseen liittyvät blogitekstit